Obchodné podmienky internetového obchodu www.susene.sk

Názov spoločnosti:                                BENEFIT LINE s.r.o.
Ulica a číslo:                                            Horná 4
Mesto a PSČ:                                          Senec, 90301
Štát:                                                        Slovensko
IČO:                                                        47219165
DIČ:                                                        2023796962

Zodpovedná osoba a kontakt

Kmeť Peter, obchod@susene.sk, tel.: +421 911 323 363

         1.     Základné pojmy a vysvetlenia

1.1.     Zákazník, spotrebiteľ (ďalej len „kupujúci“) môže byť fyzická, či právnická osoba, ktorá dovŕšila vek 18 rokov.

1.2.     „Predávajúci“, spoločnosť BENEFIT LINE s.r.o., nie je platcom dane z pridanej hodnoty (DPH).

1.3.   Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na stránke internetového obchodu www.susene.sk.

1.4.     Zmluvné strany sa týmto dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami, ktoré sa vzťahujú na všetky kúpne zmluvy uzavreté na tomto internetovom obchode a na všetky vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim vzniknuté pri uzatváraní kúpnej zmluvy a prípadnej reklamácii tovaru.

1.5.    Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že kupujúci a predávajúci uzatvoria inú písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto obchodných podmienok, budú ustanovenia novej kúpnej zmluvy uprednostnené.

1.6.    Tovar v internetovom obchode je ponúkaný na základe fotografií samotných produktov. Fotografie sú reálnym zobrazením konkrétneho predávaného tovaru, ale majú len ilustračný charakter, nakoľko ide často o prírodné produkty a ich veľkosť, tvar, prípadne farba na fotografií môžu byť mierne odlišné od dodaného tovaru, čo kupujúci berie na vedomie. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny produktových fotografií, prípadne popisu samotných produktov.

        2.     Spôsob uzatvorenia kúpnej zmluvy - Objednávka

2.1.     Objednávku je možné zrealizovať prostredníctvom internetového obchodu www.susene.sk, výberom vybraných produktov s konkrétnou hmotnosťou, s uvedenými cenami a vyplnením požadovaných údajov (polia označené symbolom*). Riadne vyplnená objednávka sa považuje za návrh kúpnej zmluvy. Odoslaním objednávky prostredníctvom „tlačítka“ "Objednávka s povinnosťou platby" súhlasí kupujúci s týmito obchodnými podmienkami.

2.2.     Po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na e-mail, ktorý uviedol v objednávke, potvrdenie o prijatí objednávky. Súčasťou e-mailu je podrobná rekapitulácia objednávky s uvedením detailov ako číslo objednávky, čas vzniku objednávky, popis platobných a dodacích podmienok a adresy pre doručenie.

2.3.     Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku kupujúcemu, ktorý predchádzajúcu objednávku/objednávky riadne a včas neuhradil, prípadne neprevzal bez uvedenia dôvodu. O odmietnutí objednávky bude kupujúci informovaný mailom.

2.4.     Predávajúci si tiež vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába, alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť, alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet a k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak.

2.5.     Odoslaním mailu „Objednávka pripravená k expedícií“ potvrdzuje predávajúci návrh kúpnej zmluvy kupujúceho a objednávku odovzdáva doručovacej službe. Súčasťou tohoto e-mailu samotný daňový doklad k zrealizovanej objednávke. Elektronický daňový doklad je plnohodnotným daňovým dokladom a z uvedeného dôvodu ho už Predávajúci neprikladá v papierovej forme v samotnej zásielke. Toto neplatí pri platbe v hotovosti - v takom prípade obdrží Kupujúci aj blok z registračnej pokladnice.

2.6.     Kupujúci má možnosť využiť registráciu pre zjednodušenie nasledujúcich objednávok, alebo využiť vytvorenie objednávky bez registrácie.

2.7.   Minimálna hodnota objednávky je 13,- € na čo Kupujúceho systém e-shopu upozorní. Ak Kupujúci bude chcieť odoslať objednávku s nižšou sumou ako 13,- € môže ju Predávajúci po dohode s Kupujúcim akceptovať, ak napr. jej hmotnosť spadá do nižšej cenovej úrovne cenníka prepravnej spoločnosti. V opačných prípadoch systém e-shopu Predávajúceho odporučí Kupujúcemu doplniť do objednávky ďalšie produkty, prípadne navýšiť množstvo produktov, ktoré sú v objednávke už uvedené.  

        3.      Práva a povinnosti Kupujúceho

3.1.     Kupujúci má právo na dodanie tovaru v rozsahu, kvalite, mieste a termíne dohodnutom v kúpnej zmluve.

3.2.     Kupujúci má povinnosť riadne vyplniť objednávku.

3.3.     Kupujúci má povinnosť prevziať zakúpený, alebo objednaný tovar. (Poškodené pri doručení - pozri v časti „Reklamácie“)

3.4.     Uhradiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu, vrátane poplatkov za dodanie tovaru. (O bezplatnom doručení viac v časti „Poštovné a Balné“)

3.5.     Viac informácií nájdete v časti PRÁVA SPOTREBITEĽA.

        4.      Povinnosti a práva Predávajúceho

4.1.    Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu v dohodnutom rozsahu, kvalite, mieste a termíne. Zabezpečiť jeho zabalenie tak, aby vyhovoval prepravným podmienkam doručovateľskej spoločnosti a spĺňal právne predpisy SR.

4.2.    Zabezpečil kupujúcemu odovzdanie dokladov potrebných na prevzatie, informácie o konzumácií a dobe spotreby, či pokyny k používaniu tovaru a daňový doklad najneskôr pri preberaní tovaru od doručovateľskej spoločnosti.

4.3.     Predávajúci má právo na uhradenie kúpnej ceny kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou.

        5.     Balenie tovaru

5.1.    Sypaný a kusový tovar je balený v OPP potravinárskych obaloch, príp. v papierových vreckách s vnútornou ochranou proti vlhkosti, alebo v špeciálnych potravinárskych obaloch vo veľkosti prispôsobených objednanému množstvu. Obal je označený príslušnou etiketou s názvom, popisom, pôvodu tovaru a s uvedením minimálnej doby spotreby. Tieto obaly slúžia na krátkodobú ochranu tovaru od zabalenia po doručenie kupujúcemu, po otvorení sa doporučuje tovar uložiť do nádob zabezpečujúcich dlhodobé uskladnenie, príp. dôsledne uzatvárať ZIP záok (ak ho balenie obsahuje).

5.2.   Tovar balený v originálnych baleniach iných výrobcov je zabalený v ich nezmenených baleniach.

        6.     Poštovné a Balné

6.1.     Poštovné a balné je pri sume objednávky nad 39,- € bezplatné. Za službu doručenia  takejto objednávky kupujúci neplatí a tovar bude doručený vybraným spôsobom.

6.2.     Pri sume objednávky nižšej ako 39,- €  je poštovné a balné účtované prostredníctvom služby Slovenskej pošty s doručením na POŠTU za 2,40 € , Slovenskou poštou na ADRESU (kuriér) za 3,90 € . Kupujúci s adresou doručenia PSČ Senec majú možnosť nechať si doručiť zásielku osobne za 2,50€ ak výška objednávky presiahne 20,- €.

6.3.   Ak objednávka Kupujúceho presiahne 39,- € poštovné a balné hradí Predávajúci a doručenie sa realizuje vybranou službou. Ak Kupujúci zvolí doručenie kuriérom, Predávajúci má právo využiť ekonomicky výhodnejšiu službu a to spravidla službu Expres Kuriér Slovenskej pošty.

6.4.     Pri osobnom odbere tovaru na adrese: Horná 4 Senec poštovné a balné kupujúci neplatí. Ak si kupujúci vyberie túto možnosť doručenia, má povinnosť si na tel.č.+421 911 323 363 dohodnúť približný termín prevzatia tovaru.

       7.      Zľavy a Akcie

7.1.     Predávajúci ponúka Kupujúcemu v sekcií "AKCIE"produkty s akciovou zníženou predajnou cenou. V základnom pohľade má možnosť kupujúci vidieť poskytnutú zľavu a v detaile produktu aj vyčíslenú úsporu a to pri každej ponúkanej hmotnosti výrobku samostatne. Stlačením "tlačítka" "Kúpiť" vzniká Kupujúcemu nárok na objednanie výrobku s uvedenou cenou a zľavou.

7.2.    Znížené akciové ceny platia pri produktoch len na ohraničené obdobie, pričom rozsah tohoto obdobia od - do určuje Predávajúci. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny vplyvom zmeny kurzu eura voči mene dodávateľov, alebo výrobcov Predávajúceho. 

       8.     Kúpna cena

8.1.     Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu kúpnu cenu objednávky uvedenej v kúpnej zmluve buď prevodom na bankový účet Predávajúceho, alebo formou dobierky pri preberaní tovaru.  

8.2.     V prípade, že Kupujúci uhradí Predávajúcemu cenu za tovar prevodom na účet, považuje sa za termín úhrady deň, kedy bola suma za tovar pripísaná na účet Predávajúceho. Predávajúci akceptuje zaslanie elektronického potvrdenia o úhrade kúpnej ceny z inej banky ako je banka Predávajúceho (nie platobný príkaz, ale debet/pohyb na účte Kupujúceho) zaslaný mailom na obchod@susene.sk. Na základe uvedeného potvrdenia od Kupujúceho Predávajúci odovzdáva tovar prepravnej spoločnosti.

      9.    Spôsob úhrady

9.1.     Kupujúci doporučuje uhradiť kúpnu cenu jej poukázaním na bankový účet Predávajúceho v Tatra banka SK72 1100 0000 0029 4804 8040. Využitím uvedeného spôsobu platby získa kupujúci DARČEK vo forme tovaru vo výške 5% zo sumy objednávky (bez poštovného). Produkt ako darček vyberie predávajúci (ak to bude možné) z produktov, ktoré obsahuje objednávka a gramáž prispôsobí sume 5% zo sumy objednávky. Ako variabilný symbol uvedie Kupujúci číslo objednávky, ktorá bola zaslaná na mail Kupujúceho. Forma úhrady prevodom na účet je bezplatná.

      9.1.a Ak Kupujúci neuhradí zaslanú objednávku do 3 pracovných dní, zašle mu Predávajúci informačný e-mail s informáciami o neuskutočnenej platbe k objednávke. Ak Kupujúci neuhradí svoju objednávku do 15 pracovných dní ani nepožiada o predlženie lehoty na úhradu, bude objednávka deaktivovaná o čom bude Predávajúci Kupujúceho informovať formou automatického e-mailu. Kópiu objednávky si môže Kupujúci aktivovať po prihlásení do svojho konta na SUŠENÉ.sk v časti prijaté objednávky.

9.2.     Kupujúci má tiež možnosť uhradiť kúpnu cenu pomocou platobnej karty a cez bezpečný platobný terminál Tatra banky CardPay. Forma úhrady prevodom na účet je bezplatná.

9.3.     Predávajúci ponúka tiež formu úrady objednávky na "Dobierku" prostredníctvom služby Slovenskej pošty. Doplatok za dobierku sa riadi cenníkom Slovenskej pošty a je zvyčajne 0,50 €.

     10.     Expedícia, vyskladnenie

10.1.  Tovar označený v Detaile produktu ako "Skladom" expeduje Predávajúci do 24 hodín, t. zn. do 24 hodín, objednávku odovzdá Slovenskej pošte a tá zrealizuje doručenie službou expres nasledujúci pracovný deň. Predávajúci má možnosť cez službu Slovenskej pošty garantovať aj čas doručenie a to v pracovných dňoch do 10:00 alebo do 14:00 - Predávajúci musí túto požiadavku zapísať do poznámky objednávky, príp.telefonicky, alebo e-mailom  informovať Predávajúceho.

10.2.    Ak objednávka Kupujúceho obsahuje výhradne a len produkty označené ako "Skladom" je aj celá objednávka expedovaná do 24 hodím.

10.3.    Tovar označený v Detaile produktu ako "Do 5-6 dní" expeduje Predávajúci až na základe doručenia od dodávateľa, čo môže byť 5 až 6 dní. 

10.4.    Ak objednávka Kupujúceho obsahuje aj produkty označené ako "Do 5-6 dní" obdrží Kupujúci potvrdenie mailom, že takto označené výrobky boli práve objednané. Doba doručenia celej objednávky sa týmto procesom posúva na 5-6 dní. Dobu doručenia môžu ovplyvniť zmenené podmienky výrobcov, o čom bude Predávajúci bezodkladne informovať Kupujúceho.

     11.    Záruky

11.1.  Predávajúci je povinný na etikete každého produktu uviesť termín minimálnej doby spotreby a krajinu pôvodu.

     12.    Reklamácia

12.1.  Pri prevzatí tovaru od doručovateľskej služby je Kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť transportného obalu. V prípade poškodenia obalu toto ihneď nahlásiť prepravcovi. Ak je pri poškodení zrejmé, že bolo s obsahom zásielky manipulované, má Kupujúci právo neprebrať takto poškodenú zásielku. Ak Kupujúci nahlási poškodenie vonkajšieho obalu Predávajúcemu následne po odchode prepravcu, táto reklamácia nebude Kupujúcemu uznaná.

12.2.  Obsah zásielky je Kupujúci povinný skontrolovať čím skôr po doručení. Dôvod na reklamáciu má možnosť Kupujúci zaslať mailom na adresu obchod@susene.sk, alebo listom na adresu: BENEFIT LINE s.r.o., Horná 4, 903 01 Senec, pričom uvedie číslo faktúry, príp. jej variabilný symbol a popíše druh závady, ktorý si voči Predávajúcemu uplatňuje.

12.3.  Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar Predávajúcemu, pričom má povinnosť zvoliť najekonomickejšiu variantu doručenia. Reklamácie doručené ako Dobierka, nebudú Kupujúcim prebrané a prepravca ich doručí späť Kupujúcemu.

12.4.  Po prijatí mailu s reklamáciou má Predávajúci povinnosť prijatie reklamácie Kupujúcemu písomne potvrdiť a to buď mailom, alebo poštou na adresu Kupujúcemu. Obsahom korešpondencie bude Reklamačný protokol vystavený Predávajúcim, označený číslom protokolu. 

12.5.  Predávajúci má povinnosť odstrániť opodstatnenú reklamáciu v lehote 30 dní od nahlásenia reklamácie, ak sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na inom termíne. Ak Predávajúci nedodrží termín na vybavenie reklamácie, má Kupujúci nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny za reklamovaný tovar.

12.6.  Kúpna cena za reklamovaný tovar bude Kupujúcemu vrátená na jeho bankový účet najneskôr do 10 dní od termínu ukončenia reklamácie.

12.7.  Ak Predávajúci Kupujúcemu zamietne jeho reklamáciu, je povinný poskytnúť Kupujúcemu do 14 dní od vybavenia reklamácie kópiu odborného posúdenia, pričom  toto odborné posúdenie musí obsahovať: identifikáciu osoby, ktorá posúdenie realizovala, popis posudzovaného výrobku a jeho stavu, výsledok posúdenia a dátum.

     13.     Odstúpenie od kúpnej zmluvy

13.1.  Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu najneskôr 14 dní od termínu prebratia tovaru, pričom postup aj podklady na zjednodušenie odstúpenia od zmluvy mu Predávajúci poskytuje v časti "Práva spotrebiteľa" umiestnené v hornej lište internetového obchodu sušené.sk. PRÁVA SPOTREBITEĽA

13.2.  Predávajúci má povinnosť vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré Kupujúci uhradil v súvislosti s kúpnou zmluvou, a to vrátane nákladov na doručenie tovaru od Predávajúceho ku Kupujúcemu, ak boli predmetom kúpnej zmluvy.

13.3.  Náklady na doručenie reklamovaného tovaru od Kupujúceho k Predávajúcemu znáša v plnej výške Kupujúci.

    14.    Bezdôvodné neprevzatie zásielky

14.1.  Za bezdôvodné neprevzatie zásielky je automaticky považovaná taká zásielka, ktorú kuriér, alebo Slovenská pošta vráti s tým, že ju zákazník neprevzal v úložnej dobe, alebo jej prevzatie bezdôvodne odmietol. V takomto prípade bude zákazníkovi fakturovaný poplatok za vzniknuté náklady spojené s dopravou neprevzatej zásielky vo výške skutočných vzniknutých nákladov na dopravu neprevzatej zásielky. Ak bude obsah vrátenej zásielky obsahujúcej potraviny znehodnotený, má Predávajúci právo žiadať zákazníka aj celkovú náhradu spôsobenej škody, vrátane nákladov na prípadné exekučné vymáhanie. Neprevzatie zásielky je považované za porušenie obchodných podmienok, pretože Kupujúci akceptoval rozsah objednávky a jej cenu aktiváciu tlačítka „Objednávka s povinnosťou platby“  a obdržal informačný email s rekapituláciou objednávky.

14.2.  Predávajúci má povinnosť upozorniť Kupujúceho na nevyzdvihnutú zásielku počas úložnej doby zásielky (min.3 pracovné dni pred ukončením úložnej doby zásielky) formou emailu, prípadne zaslaním sms na telefonický kontakt Kupujúceho. Informácia musí obsahovať údaje o čísle zásielky, mieste vyzdvihnutia a hodnote zásielky.

14.3. Ak Kupujúci napriek upozorneniu o nevyzdvihnutej zásielke túto nevyzdvidne, má Predávajúci právo fakturovať Kupujúcemu reálne náklady na dopravu a aj prípadné znehodnotenie obsahu zásielky, ak predmetná zásielka obsahuje potraviny.

   15.   Ochrana osobných údajov

       15.1. Predávajúci v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných predpisov v platnom znení spracúva osobné údaje zákazníkov za účelom:

       a.) Spracovania objednávky, vystavenia daňového dokladu a vedenia reklamácii v internetovom obchode SUŠENÉ.sk v rozsahu: (titul, meno, priezvisko, poštová adresa, e-mailová adresa, telefón).

       b.) Registráciou v internetovom obchode SUŠENÉ.sk v rozsahu: (titul, meno, priezvisko, e-mailová adresa).

       c.) Realizáciou platby v internetovom obchode SUŠENÉ.sk prostredníctvom aplikácie CardPay, a to v rozsahu: (titul, meno, priezvisko, e-mailová adresa, číslo platobnej karty, dátum expirácie platobnej karty, overenie platobnej karty).

       15.2. Predávajúci alebo doručovacia spoločnosť pri odovzdávaní objednávky je oprávnená si od zákazníka vyžiadať doklad totožnosti za účelom overenia jeho identity alebo osoby uvedenej na doručovacej adrese.

       15.3. Kupujúci udeľuje Predávajúcemu súhlas  na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim prevádzkovateľovi.

       15.4. Správcom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti zo spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: „GDPR”) je spoločnosť BENEFIT LINE s.r.o IČO 47 219 165, sídlom Horná 4, 90301 Senec (ďalej len: „PREDÁVAJÚCI“).

       15.5. Osobnými údajmi Kupujúceho sú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osoby. Identifikovateľná fyzická osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokačné údaje, sieťový identifikátor alebo jedného alebo viacerých faktorov špecifických fyzickú, fyziologickú, genetické, mentálnu, ekonomickú, kultúrnu alebo spoločenské identity tejto fyzickej osoby.

       15.6. Predávajúci menoval poverenca pre ochranu osobných údajov Kupujúceho. Kontaktnými údajmi poverenca sú:

               Kmeť Peter, konateľ, telefón: 0911 323 363, e-mail: obchod@susene.sk

       15.7. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov Kupujúceho je:

              • plnenie zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR,

              • oprávnený záujem Predávajúceho na poskytovanie priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznámení a newsletterov) podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR,

              • súhlas Kupujúceho so spracovaním osobných údajov na účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznámení a newsletterov) podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR v spojení s § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.

       15.8. Účelom spracovania osobných údajov je:

              • vybavenie objednávky Kupujúceho a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Predávajúcim a Kupujúcim; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakty), poskytnutie osobných údajov je nutným požiadavkou pre uzatvorenie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či jej zo strany Predávajúceho plniť,

              • zasielanie obchodných oznámení a činenia ďalších marketingových aktivít.

       15.9. Zo strany Kupujúceho dochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR. S takýmto spracovaním poskytuje Kupujúci svoj výslovný súhlas formou zaškrtnutia príslušného políčka pri vytváraní objednávky a založení osobného konta.

       15.10. Predávajúci uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim a Predávajúcim a uplatňovaní nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu), prípadne po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie však 5 rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu Kupujúceho.

       15.11. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov Predávajúci osobné údaje Kupujúceho vymaže.

       15.12. Príjemcovia osobných údajov sú osoby:

                  • podieľajúce sa na dodanie tovaru / služieb / realizáciu platieb na základe zmluvy,

                  • zaisťujúci služby prevádzkovanie e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,

                  • zaisťujúci marketingové služby.

       15.13. Predávajúci nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.

       15.14. Za podmienok stanovených v GDPR má Kupujúci právo:

                  • na prístup k svojim osobným údajom podľa čl. 15 GDPR,

                  • na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR, prípadne obmedzenie spracovanie podľa čl. 18 GDPR.

                  • na vymazanie osobných údajov podľa čl. 17 GDPR.

                  • namietať proti spracovaniu podľa čl. 21 GDPR

                  • na prenosnosť údajov podľa čl. 20 GDPR.

                  • na možnosť odvolať súhlas so spracovaním písomne ​​alebo elektronicky na adresu alebo email Predávajúceho uvedený v čl.15.6. týchto podmienok.

       15.15. Kupujúci má právo podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnieva, že bolo porušené jeho právo na ochranu osobných údajov.

       15.16. Predávajúci prehlasuje, že:

  •          Spracované osobné údaje dotknutých osôb použije len na vyššie uvedené účely v rámci svojich obchodných aktivít.

       15.17. Spoločné ustanovenia:

  •          Ochrana vašich osobných údajov sa spravuje ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov, pričom vaše práva sú upravené najmä v § 28 zákona o ochrane osobných údajov; napr. právo na základe písomnej žiadosti požadovať od Predávajúceho napr. vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam vašich osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, potvrdenie či sú alebo nie sú osobné údaje o vás spracúvané, opravu alebo likvidáciu vašich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania a pod.
  •          Osobné údaje, ktoré poskytujete Predávajúcemu prostredníctvom registračného formulára alebo priamej objednávky musia byť pravdivé, a v prípade ich zmeny ste povinný o ich zmene bezodkladne informovať aj Predávajúceho.
  •          Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté tretím stranám a sprostredkovateľom, t. j. subjektom spolupracujúcim s Predávajúcim, ktorými sú napríklad prepravné a doručovacie spoločnosti. Aktuálny zoznam týchto subjektov je nasledujúci:

o    Slovenská pošta, a. s.. Partizánska cesta č. 9 975 99, Banská Bystrica

o    Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3, 850 05 Bratislava 55

        15.18. Odoslaním objednávky a registráciou v internetovom obchode SUŠENÉ.sk KUPUJÚCI potvrdzuje, že je oboznámený  s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijíma.

        15.19. S týmito podmienkami Kupujúci súhlasí a svoj súhlas potvrdzuje zaškrtnutím políčka v objednávkovom, či registračnom formulári. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzuje, že je oboznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijíma

        15.20. Predávajúci je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Kupujúcemu zašle novú verziu týchto podmienok e-mailovú adresu, ktorú Kupujúci Predávajúcemu poskytol. 

Obchodné podmienky boli aktualizované dňa 28.4.2018 s účinnosťou od 25.5.2018.